Skuleåret 2025/2026 er ved vegs ende og sommarferien står for tur. Vi ser tilbake på enda eit aktivt og minnerikt år ved Måløy vgs.
Vi vil takke alle våre samarbeidspartar i det private og offentlige for eit godt samarbeid gjennom skuleåret. De bidreg til at elevane får eit godt, spennande og variert opplæringstilbod.
Takk til lærarane og alle dei andre tilsette ved skulen som kvar dag jobbar for at elevane skal trivast på skulen og ha det beste læringsmiljøet.
Vi ønsker alle avgangselevar lykke til vidare og takkar for tida de har vore elevar ved Måløy vidaregåande. Resten gler vi oss til å sjå att i august.
Ha ein riktig god sommar!